CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15

aku masih dara

Aku Masih Dara Tarikh Tayangan :
16 Disember 2010

Pelakon:
Norliana Samsudin , Raja Farah , Farid Kamil , Diana Amir , Ashraf Muslim

Pengarah :
Ahmad Idham

Filem aku masih dara neh di katakan sedang hangat menjadi kontroversi dalam
kelompok industri filem kita sebab tajuk filem neh
'aku masih dara' dah hangat , then dialog 'aku sangap lubang' .

fuhh ! seriusly memang panas , itu just words sahaja . kita tunggu dan lihat okey .
lepas kejayaan syurga cinta musim lalu , aku rasa filem ini munkin akan meletop !
*menda lucah jerk korang fikir kan kan *

semua orang mesti tertanya tanya , aku pun duk tanya tanya .
nak tau jugak moral value story neh and jalan cerita dia macam mana .
mesti sold out lah tiket !
tengok jangan tak tengok

p/s :
sorry , poster filem tak dapat publish kat sini sebab broadband aku
dah jadi malas .
gerramm!

thank you
:))

0 mulut murai: