CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16

kawen eh kawen


ini gempak siket . sepasang pengantin . pengantin baju kaler purple 2 nama dia huda & yang pakai kaler pink 2 uyun . huda neh kakak kepada uyun .1 sekolah dengan aku & since kitorang sekolah lagi dua orang beradek neh mesti rapat , orang kata tak pernah renggang lah . until now ,
time nak kawen pun berpasangan . hopefully mereka bahagia ke akhir hayat .



haa ! ini member aku . nama dia uswatun hasanah . well dia baru jerk kawen jugak , dekat jerk rumah dia dengan suami dia haha . dorang neh bercinta dah 6 tahun since aku dengan uswatun form 1 . lupa nak bagitahu , uswatun neh sebaya dengan aku . sweet sangat kan !
bulan bulan lepas memang ramai member aku kawen . terkezut jugak weh ! maybe dah jodoh diorang kan . seronok tengok kawan sendiri dah bina masjid . * aku dah berangan dah wei haha

act , ada lagi , maybe dalam 2 3 orang lagi member aku yang dah kawen just aku tak berkesempatan nak bertandang . ini pun pic aku dapat dari fb okey *copy paste je la ekeke apa apa pun jodoh terletak di tangan Allah swt tak ada siapa yang boleh menentukan , suka ke tak suka ke
itu jodoh kita , anugerah Allah adalah yang terbaek untuk kita . berdoa lah supaya hubungan yang lama di bina kekal hingga ke jinjang pelamin
and akhir hayat . amen ~




0 mulut murai: