CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15

gila tudung


ini jenis tudung syria

huwaaa ! act , aku dah semakin gila tudung ! aku tak tau kenapa .
seru dah nak sampai kot , and aku rasa someone yang bertudung pun
boleh berfesyen apa . kan kan :)
hajat di hati neh memang nak bertudung , hmm maybe 1 day nanti .
ekekeke
jenis tudung dah macam macam , paling fames sekarang tudung
Pashmina , Syria (atas) , Shawl . if korang tengok online sales yang
kakak kakak makcik makcik buat kat FB and blog confirm rambang mata !
aku selalu usha usha , aku rasa nak beli semua kot !! argghhhhh !


p/s : rasa rasanya aku sesuai tak pakai tudung ? ekekek
tak kesah lah yg belit belit ke tak beli belit aku balun jerk .
still suka dengan design design tudung neh

haiyaaaaa !
sudah gilaa


0 mulut murai: