CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24

nasi lemak


good morning ! entah kenapa tiba tiba aku nak post tentang makanan pulak hari neh haha . actually , hari neh aku bangun awal tidak seperti hari hari yang lain . so , aku rasa pagi neh sungguh bersemangat tak macam hari hari laen . selalunya aku bangun agak agak pukul 2 3 4 petang mcam itu lah *haish,teruk giler anak dara hamdan neh kan* heh ! mahu buat macam mana aku memang suka tidur lewat malam . orang tengah tidur aku berjaga then orang berjaga aku tidur . *sengeh sengeh*

back to the story , aku bangun bangun jerk buka tudung saji tengok tengok sudah ada makanan atas meja , nasi lemak pulak tuh *tengok kat atas tuh* . makanan favourite aku . perut time tuh tengah lapar kot so aku maen ngap jerk lah . tak mandi tak apa , terus makan , memang lah sedapp dan lazat kan . but , sumpah giler memang sedap okey ! bersyukur aku dapat mama yang reti memasak macam neh . aku jerk yang tak reti memasak *sedang belaja* haha well , tak mengapa . cehh !


sambal ikan bilis yang kat atas tuh ,
totally aku memang tak pandai nak
masak sambal neh . tak kira lah sambal apa apa pun even yang
ada related dengan sambal merah neh aku tak pandai .
*silap silap sakit perut korang aku buat* haha


..anyway thanks coz reading..

;)
thank you
thank you




0 mulut murai: