CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24

blog baru

good morning dude!haha and so for your information blog aku sudah bertukar.ini kira dunia baru lah kononnya haha.its still under construction lagi sebab aku nak masukkan beberapa lagi widgets untuk hias hias blog kesayangan aku neh haha.dalam blog neh semua aku tukar tapi ada certain yang aku tak tukar lagi contohnya layout blog,font post,anniversary sticlers itu,posting yang aku sudah update lepas lepas dan lain lain lagi.itu semua aku still tak tukar.aku just tukar a few things sahaja.rasa seronok buat blog neh kan.

aku tukar sebab nak start buku baru.orang kata nak start life baru lah konon.haha.nama blog aku pun aku sudah tukar daripada Bisikkan aku gitar kepada Hell,no sweet talker.gitar itu sudah tak bermakna lagi and rasanya sudah tak sesuai dengan hidup aku.blog Hell,no sweet talker neh maybe akan lebih bermakna dari yang asal.Banyak yang tersurat dalam perkataan itu dan sangat bermakna dalam hidup aku yang selalu di kelilingi dengan manusia mulut manis macam gula.

Ini hidup kan,
so mahu membuatkan dunia ini lebih hidup,
diri sendiri kena hidupkan suasana neh

and
thanks coz reading
;)


thank you
thank you
thank you

0 mulut murai: