CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 25

tandas oh tandas

sedeh gile hari neh and nak tergelak pun ada jugak haha , ok stop it donat ! nak story balek neh , korang tengok topic aku kat atas tuh pun korang dah tau . aku kena marah weh ! kena marah ! argh .. hek hek but salah aku jugak . huhu . actually , pagi tadi before papa aku pergi kerja , dia sempat pesan macam neh ,

papa : " eh , nanti kau pergi bersihkan tandas bilik papa tuh , botol botol ke plastic shampoo sabun semua di buang "

aku : "owh ! okey .. * otak terus melayang entah kemana then layan facebook * (papa aku pun terus pergi kerja)

berlarutan sampai lah ke malam , pukul 11.15 pm , time neh aku tengah stay lepak dekat dalam bilik atas tilam aku yang empuk tuh sambil ladtop dekat peha .* tak ingat apa apa langsung kot * suddenly papa berdiri depan pintu bilik aku then dia bising ,

papa : " hari neh kau buat apa jerk kat rumah ? "*aku terpinga pinga time neh nak menjawab*

aku : " erkk , entah , tak ada buat apa apa " * terus aku teringat pasal tandas * " alamak ! sorry terlupa lah nak cuci tandas hek hek * peace peace *

papa : " kau sebok dengan ladtop kau ! sikit pun tak nak ambil perhatian ! aku buang kang kau punya ladtop tuh !!! ************* macam orang mati , aku terdiam ****


fuhh ! meremang bulu roma aku . hek hek . tapi salah aku jugak kah kah kah so , buat bodo jerk lah after this kena pay attention lebeh siket haha kalau tak kemunkinan kemarahan itu akan melonjak 2kali ganda hahaha . pasal tak cuci tandas dah kena marah . hadoii . haha

okey
thanks bye

;))






0 mulut murai: