CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2

kadang tipu itu sakit

ibarat hati aku ini macam tunggul kayu atau pun bola sepak.nak tipu sekali dua kali berkali kali pun boleh.
tak nak bermadah tak nak sudah berpujangga.
ada nada di sebalik jiwa yang rakus dan semak.
ada hati yang berkecil kerana perbuatan hati yang lain.
manusia bernama si polan mangsa aku.
maafkan aku demi jiwa yang sudah pedih di robek di kemek.
kisah apa aku untuk dirinya.
aku tahu tipu itu sakit tapi kadang kadang tak sakit.
sebab tak sakit itu buat aku mampu bertahan lagi.
teruskan wahai kawan teruskan aku doakan ada lagi penipuan untuk diri aku.
tunggu masa dan waktu.

0 mulut murai: