CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3

cinta itu sedang berlagu

renyai hujan malam.
malam aku yang indah.
niat hati tak mahu sudah bermadah helah pujangga sekalipun.
renyai hujan ini disebaliknya ada rindu dan getar.
ia menggegar seluruh jiwa.
hey!hembusan aku keluarkan dari nafas.
terkadang air mata turut berlinang.
terkadang hati sayu di jerat di ikat ketat ketat.
tidak tahu antara benar realiti dusta dan sia sia.
otak akal berkecamuk sekalipun terkadang aku amuk.
minda hasrat terdiam dalam diri.
tiada mulut untuk berkata.
tiada lidah untuk ia berbicara.
aku hembus lagi sebab terlalu seksa.
aku mengerti ia sedang berlagu.
ya,ia sedang berlagu.
berlagu di ranjau onak duri rindu.
ia itu cinta.
pandang sana rasa dalam hati.
cinta itu sedang berlagu merdu.
asyik dengan gemersik bunyi gitar.

0 mulut murai: