CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 5

AH TAK PAYAH LAYAN

Nak story pun terasa sakit hati.Haih!Mujurlah aku neh jenis yang tak suka tunjuk marah aku depan kawan kawan aku.Kalau tak,direct jerk aku sound dia.Manusia apa macam 2?Kawan jenis apa macam 2?Dah lah hipokrit depan aku.Baik baik dengan aku sebab nak ambik kesempatan.
Contoh,setiap kali aku mintak tolong dia mesti dia nak balasan.Dia nak guna itu lah ini lah.Nak pinjam itu lah ini lah.Mula mula aku pun tak perasan pasal neh.Bila dia jumpa jerk peluang depan mata mula lah nak pinjam itu ini,dengan alasan konon dia selalu tolong aku.Minah macam neh memang tak boleh blah!
Nak cakap bodoh tak bodoh.Guna lah inisiatif sendiri nak buat apa pun.Aku mintak tolong kalau benda 2 aku tak boleh buat.Ini mengada ngada.Sumpah!Jenis macam kau neh jenis mengada ngada punya orang.Semua nak petik jari depan mata.Geram giler!Sekali dua tak apalah boleh lagi.Tak kisah.
Ini kadang kadang kita dah bagi kepercayaan dia bukan nak jaga dengan betul.Kalau salah ke rosak ke hilang ke siapa nak ganti?Siapa pulak nak bayar?Yang hadapi semua masalah neh kitorang bukan kau.Susah payah nak dapatkan barang yang berharga 2 tak kan senang senang nak bagi macam 2 kat orang.Aku tahu aku tak sempurna tapi aku boleh fikir lagi bagus dari kau.Berapa tahun dah aku berkawan dengan kau rasanya tak pernah lagi dapat yang se ganjil macam neh.Huhu.

Semoga Allah SWT tunjuk jalan pada kau.
Tak semua yang kita mahu 2 bagus dan berbaloi untuk kita.
Dan kadang kadang kita tak sedar menyusahkan orang yang menyayangi kita.
Huh!Fikir lah baik baik.

0 mulut murai: