CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 5

ALHAMDULILLAH KEJAYAAN DARI ALLAH

Hari yang sama aku update blog lagi.Haha.Tiba tiba seronok nak update blog lebih lebih lagi kalau ada story baru nak share kan.Hari neh aku ada story jugak.Story tentang boyfriend aku lagi.Bosan lah korang duk dengar pasal boyfriend kesayangan aku 2 jerk kan kan.
Sebenarnya,petang tadi dia bergaduh dengan member sekerja dia.So,dia time 2 tengah ada masalah dengan orang lain,then member dia sorang neh push push dia pasal kerja.Kononnya macam asyik marah marah jerk lah.Dia pun berangin lah 1 badan.Aku kenal sangat.Dia tak boleh serabot serabot sangat.Dia tak suka.Caring tak aku?Haha.
Al-kisahnya dia ambik keputusan terburu buru nak berhenti kerja.Lelaki kan memang macam 2.Haiih.Nak di pendekkan cerita akhirnya bos dia bawa dia berbincang dan akhirnya dia tak jadi berhenti.Yay!Seronok giler!Bukan itu sahaja,dengan berkat usaha dia bekerja selama neh,bos dia cakap nak naikkan gaji dia.Lagi aku seronok.
Bini mana tak seronok tengok kemajuan putera hati kesayangan dia kan kan.
Alhamdulillah.Semoga dia dan segala hasil usaha dia di rahmati Allah SWT.

Kadang kadang manusia tak boleh tengok manusia lain berjaya.
Ada jerk perasaan dengki dan iri hati.
Sebenarnya tak ke mana pun manusia macam neh,
perkara yang sama jugak yang akan terkena pada dia.
Allah SWT dah berjanji.
=)

0 mulut murai: