CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 4

SERABOT?RELAX LAH

Hari neh nak story pasal serabot.Pernah dengar kan perkataan neh.Bukan apa,aku sekarang neh tengah serabot fikir pasal boyfriend kesayangan aku yang sewel tu.Aku story sikit ea.Dia dah kerja dekat dekat dengan 6 bulan.Gaji bulan cukup termasuk elaun lagi tu.Then,aku rasa dia adalah yang terbaik dalam bengkel dia daripada pekerja pekerja yang lain.Kenapa aku cakap macam tu?Sebab aku dah kenal tahap kemampuan dia.
Tiba tiba 1 day,dia nak pindah!Terkejut lah aku.Aku memang tak bagi pun.Alasan dia nak kerja sendiri.Munasabah lah jugak alasan tu.Tapi aku tak confident.Hehe.Maksudnya aku sayang dia.Rezeki tu ada di mana mana.Kita cuma kena usaha.Gaji dia termasuk elaun dah okey semua.Cuma sekarang neh tinggal nak bayar hutang hutang dulu.sekarang pun sikit sikit dah selesai hutang.Nanti,hujung bulan bila dia dapat gaji mesti dia seronok dapat pegang duit banyak.Hasil daripada usaha gigih dia jugak kan.Aku tumpang gembira tengok dia gembira.Tapi,aku tak nak lah dia ambil keputusan yang salah dalam hidup dia.Mudah mudahan.InsyaAllah.

Story habis.
Sentiasa bahagia dengan apa yang kita kecapi selama ini.
Walaupun sikap manusia kadang kadang tak pernah puas dengan apa yang mereka inginkan.
=)
ilysm


0 mulut murai: