CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 4

ROKOK

Permulaan story dengan gelak gembira aku.Hehe.Sebab apa?Sebab harga rokok dah naik lah.Hehe.Seronok rasanya.Sebagai perempuan yang mementingkan faktor faktor kesihatan so aku amat amat lah bersetuju dengan kenaikan harga rokok neh.Sebab,boyfriend aku pun merokok jugak.Kadang kadang 1 hari tu dia boleh habiskan 4 kotak rokok tahu tak!Addicted giler kan!Bini siapa tak risau weh.Tapi,yang bagusnya pasal dia neh,dia boleh STOP dengan slow slow,tak macam segelintir perokok perokok yang lain kan.InsyaAllah,aku yakin dia boleh kurangkan rokok tu.Mula mula,bila tengok dia slow slow kurangkan rokok tu,SEKSA jugak lah.Kesian.Tapi nak buat macam mana,kalau dah start hisap rokok tu nak kurangkan kena lah tanggung pulak risikonya.So,aku sebagai buah hati dia neh,kena lah membantu serta memberi semangat dekat dia kan.Semoga kaum kaum lelaki atau pun perempuan penghisap rokok BERHENTI sebab akan menjejaskan kesihatan korang.

Agak agak,kalau kredit tak ada korang nak beli kredit ke rokok?
=)

0 mulut murai: