CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 7

teman berabad

hey teman
aku sudah tak terkulai lagi
aku seceria hari pagi
duri itu sudah jauh berlari
mimpi ngeri sudah beransur pergi
kau tunggu di saat aku ceria nanti

ini jiwa makin mati
ini jiwa makin nanah berjampi
ini jiwa nak meletup mahu teriak
ini jiwa makin binasa
aku lolos aku polos aku terjerobos
weh!itu punya cerita dahulu

aku bukan manusia gila
yang tak ada sebuah harapan
aku bukan cinderella
yang mahu tunggu cinta sang putera
aku mardiana
yang ikut kata hati
terkadang dia mati
terkadang dia hidup kembali


p/s
wahai teman sejati
engkau tak nak lihat aku mati
aku cuba bangkit kembali
mahu lalu di jalan jalan sepi
nak tunggu sang mentari pagi
supaya aku bisa berdiri lagi
.
.
.
woooorggghhhhh
:)

0 mulut murai: