CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 5

tak larat

ya tuhan
aku tahu Kau tahu
aku mayat hidup
yang masih sedang cuba hidup
ia semakin tegar dalam diri
...........

berhentikan aku ya tuhan
aku tak larat
manusia ini tak larat
hati aku berbisik
bila mahu berhenti
henti henti henti
BERHENTI
.........

tuhan aku mahu Kau
bawa aku
tarik aku
bagi aku azab satu satu
biar jasad ini berkecai
biar jasad ini menyesal
insan ini tak larat
semakin melarat
.........

ini salah aku
ini silap aku
ini dosa aku
ini khilaf aku
tunjukkan aku mana itu hakiki
aku tak peduli
asal diri ini BERHENTI
............

aku hawa
masih bernyawa
masih ada cita cita
aku mahu rukuk
aku mahu sujud
aku punya hati lemah
ia sedang bernanah
entah bila akan berdarah

.......................................

aku tak larat
tak larat...