CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9

saya bersyukur


i love them so much
<3
saya tahu saya bukan anak yang baik
dari kecik sampai besar selalu susahkan papa and mama
terkadang bukan saya tak nak balek
terkadang bukan sengaja tak rindu beradik
tapi ada saja perkara yang buat saya tak jadi balek
terkadang mama susah hati dia sebab saya
terkadang papa geram meluat melihat karenah saya
terkadang mereka kusut memikirkan saya
saya tahu mereka paling sayang saya
saya sulung
dari lahir lagi dah buat perangai
nenek mana suka kat saya
tapi saya seorang anak yang tabah hati
saya akui
terkadang saya tersinggung
terkadang saya bingung
tak semua anak dapat lalui dugaan macam saya
saya sedang belajar nak lalu hidup jalan berliku
saya sedang belajar supaya tak menangis terkedu
saya rasa saya paling bermasalah
.
.
haha ;)
terkadang saya ketawa sendiri
terkadang saya suka menyendiri
terkadang saya selalu sakit hati
sikit sikit saya mampu berdiri
tapi saya tak boleh lakukan semua ini sendiri
saya perlu papa mama lagi
sampai akhir hayat sampai saya mati
.
.
lihat lah di suatu saat nanti
anak ini yang akan buat kamu berbangga di hati
dengan kepastian penuh pasti
hasrat ini akan saya penuhi
tuhan ada disisi
Dia tahu apa hati yang terisi
Dia tahu saya sedang menanti
untuk kejayaan yang penuh pasti

..haish..
rindu dah nak balek neh
cepatlah masa berlalu

echa yot abbas miya
xsabar nak marah marah budak neh!
haha



0 mulut murai: