CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9

puisi itu indah

aduhai embun

sayu aku baca
sayu aku mahu bercerita
kau anugerah
kau amat indah
layaknya kau untuk berpuisi
kau ungkap kan indah
apa yang kau sadar
ayatnya tak pernah patah

bila mana aku ambil seulas ayat itu
dan aku makan ia
kan aku katakan ia serupa jiwa aku
.
.
ya
aku ambil
kerna ia sayu
kerna ayat itu tak bisa layu
.
.
hey embun
kau hebat
.
.
ya
ia serupa jiwa aku
serupa hati yang sudah robek
serupa hati yang kemek
ia serupa hati yang sudah sehabis sompek
.
.
ya
salah aku
aku ambil dan
kau boleh ambil kembali
aku sudah tak mahu
kerna aku tahu
kau sudah jadi dungu
kerna khilaf aku


embun
.
kau ambil dia
cepat cepat,
ikat dia
ketat ketat,
kerna jiwa itu kau yang punya
aku sudah ada
aku sudah bersedia lama
untuk melihat kau bahagia



;)
thank you kerna memberitahu


0 mulut murai: