CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 4

LAGI LAGI !

Bestnya bila hari hari dapat assignment.Penat badan aku.Penat otak aku.Letih dan semuanya letih.Macam baru lepas joging.Bila selok selok poket duit semakin sikit.Lagi letih fikir pasal duit.Sedang mencuba untuk berjimat cermat neh!Sebenarnya sekarang neh aku tengah lepak kat Kedai Printing kak RONA.Dah 2 3 kali aku kaluar masuk kat kedai neh semata mata nak print semua assignment kejadah 2.Kejap keluar kejap masuk balik.Memang best bila kak RONA nampak muka aku jerk keluar masuk.Tiba tiba kawan aku pulak,Omi duk tergelungsur dekat depan kedai RONA 2.haha.Mula mula rasa memang nak tergelak lah.haha.Rupanya memang serius kaki dia krem.Aku pun bawak lah dia masuk balik kat kedai RONA 2 lagi.Nampak lagi muka aku.haha.Hari hujan dan keadaan agak dingin okey!

Sampai sini jerk story hari ini.
HEHE =P

0 mulut murai: