CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 24

KERANA SAYANG

Aku selalu...
Maafkan aku selalu gagal ubah sikap
Maafkan aku selalu gagal jadi matang
Maafkan aku selalu buat kau marah
Maafkan aku selalu buat kau meluat
Maafkan aku selalu call kau setiap saat
Maafkan aku tertengking kau
Maafkan aku selalu marah kau beli rokok
Maafkan aku selalu menyusahkan kau
Maafkan aku selalu tak dapat jaga kau dengan baik

Mucux selalu macam neyh kan
sebab Mucux sayang Ucux la..


Rindu sangat....=(
Rindu nak picit jerawat Ucux
Rindu nak urut Ucux
Rindu nak makan 'nasi lemak' dengan Ucux
Rindu nak ciom Ucux
Rindu nak tengking Ucux lagi
Rindu nak Ucux ciom dahi ni tiap hari
Rindu nak berleter kat Ucux pasal rambut
Rindu nak dengar suara Mak Nyah Ucux
Rindu nak naik keta Ucux
Rindu,xde siapa nak cubit telinga Mucux
Rindu nak bercerita tentang masa depan kita
Rindu nak tengok muka Ucux
Ucux xrindu ke?

Mesti xrindu..
sebab Ucux ada Poksa (teman wanita baru,ek)
sebab Ucux ada 'banyak kereta' nak kena repair (Mucux dia neyh xnak 'repair' pulak)
Ucux ada Fara teman gurau2 Ucux
semua orang ada dengan Ucux
tapi,
xsemua orang ada dengan Mucux
sebab hati Mucux ada dekat Ucux
Ingat ea,
Mucux sayang Ucux!
Jangan lupa Mucux yang gedik neyh,ok!

"""Ucux kalau ada orang lain bagitahu ea
Ucux kalau xbahagia dengan Mucux bagitahu ea
sebab mucux nak tengok Ucux bahagia"





0 mulut murai: