CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Guys and much welcome ! No need sweet talker here okey ! Enjoy read :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 26

ADA PISAU DIBELAKANG SAYA

Ini entry pasal pisau or dalam bahasa Mat Saleh nye 'knife'.Ini bukan pasal pisau makan yang selalu mak korang guna buat potong bawang,roti or etc.Ini pisau yang selalu someone guna lebih2 lagi someone yang dikenali sebagai KAWAN.
Perkataan pisau neyh i nak berkias jerk sebenarnya.Ada lah 2 3 orang member i yang jadi pisau duk tikam belakang i.Eheh,sedap2 jerk kan,thank God i xmati serta merta bila i dah dapat tahu siapa kawan-kawan yang kacam pengkhianat and setan jamban 2.
Bertudung or free hair is same la attitude diorang.I actually dah agak pasal neyh.Nak tau dorang buat apa?I story okey.
Ada lah frens i neyh call my mother and bagitahu tentang everything yang i buat dekat kolej.Dorang yang bangang and celaka neyh bagitahu kat mama i yang i hangout dengan boyfrens la and semua nya pasal buruk2 jerk.Mama i mana lah bagi i ada Bf.Macam biaselah kan bila mama i dengar citer 2,dia call and marah.I dapat control semua 2 thanks to Allah.My mom pulak tukang dengar and si KAWAN yang jahanam neyh pulak tukang report benda yang buruk2 jerk tentang i dekat mama i.Senang citer,KAWAN celaka neyh nak buat kepala i serabut and banyak masalah.Time 2 tengah exam final okey.I punya carrymark not bad la and neyh maybe agenda dorang.Sebab dorang fikir dorang 2 bagus and sempurnalah sangat.Lesbian kau xfikir lak,Gila kuasa kau xfikir pulak.So,what!

pesanan penaja:
Mak aku xkesah dah pun and aku still dengan husband aku yang aku sayang.
so what,daripada dia percaya kau,better lagi dia percaya aku.
No secret between me and my mother.
Aku tunggu jerk la kau dapat kesusahan berlipat kali ganda lagi.
Janganlah berlagak hebat and for sure kau xdapat jatuhkan aku.
Kau bukan KAWAN tapi kau HAIWAN!




0 mulut murai: